Beste mensen we merken we dat ’t goed is een aantal “huishoudelijke” zaken nog eens te benoemen of wat anders te organiseren, het gaat hierbij om:
ACTIVITEITEN waarvoor de trefzaal of kerkruimte gebruikt worden: vriendelijk doch dringend verzoek om ALLE activiteiten te (laten) noteren op de activiteitenkalender, die (op een nieuwe plek) bovenaan de trap naar de étage hangt. Daarbij gaat het om alle samenkomsten overdag en ‘s avonds, ook wekelijkse koorrepetities of kleine vergaderingen. Vastleggen van een datum zelf noteren incl. tijdstip, of telefonisch doorgeven via het secretariaat of bij het begin bv vanaf 1 januari vastleggen voor de komende periode.
TREFZAAL INDELING: na de interne verbouwing en de komst van Doorwerth zijn de trefzaal, keuken en ook de bovenétage opnieuw ingedeeld. De trefzaal heeft logische en efficiënte indeling, maar omdat die indeling blijkbaar niet voldoende duidelijk bleek, is er nu een plattegrond van de goede indeling present in trefzaal en keukentje. Na gebruik stoelen en tafels terugzetten in de JUISTE indeling.
En tot slot: de OPENBARE ruimtes achterin onze kerk worden intensief bezocht en gebruikt, dat is goed want daar is onze kerk tenslotte ook voor. Wekelijks komt schoonmaakbedrijf van Rees voor noodzakelijk onderhoud, maar dat blijkt onvoldoende voor een nette huishouding. Daarom een dringend verzoek aan alle gebruikers en vrijwilligers om trefzaal en keuken netjes achter te laten, want dat blijkt geen dagelijkse gewoonte. In de keuken komt nu een lijstje met attentiepunten (Denk aan………..) voor het netjes achterlaten na gebruik !
Veel dank voor ieders aandacht en betrokkenheid, want van een goed uitziende kerk en bijbehorende ruimten genieten we allemaal!
Namens de locatieraad, Molleke Willems